Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 Nov 2024 15:22:02 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Tere!

Viru-Nigula Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 
2411271/14138 aadressile Lääne-Viru maakond, Viru-Nigula vald, Kõrtsialuse 
küla, Koolimetsa (Aseri aleviku välijõusaal) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume kooskõlastada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27186554>  (menetlus nr: 
461794), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 02.12.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Viru-Nigula Vallavalitsus) või menetleja (LEMBIT TALLI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister